...
3 posters
Маковата поляна
Сакура Харуно- Чунин
- Брой мнения : 49
Join date : 26.07.2009
- Post n°2
Re: Маковата поляна
Сакура дойде седна на земята извади си една книга и започна да чете
Юкимару- Чунин
- Брой мнения : 47
Join date : 26.07.2009
Age : 30
Местожителство : ~Димитровград~
- Post n°3
Re: Маковата поляна
Юки беше каше в клоните на едно дърво и метна един кунай по Сакура.хД
Сакура Харуно- Чунин
- Брой мнения : 49
Join date : 26.07.2009
- Post n°4
Re: Маковата поляна
Сакура видя куная и тя метна по него др кунай така се отблъснаха а Сакура се поя ви при Юкимару и каза
-Здравей
-Здравей
Юкимару- Чунин
- Брой мнения : 47
Join date : 26.07.2009
Age : 30
Местожителство : ~Димитровград~
- Post n°5
Re: Маковата поляна
Юки се изплаши и каза:
-Здравей!
-Здравей!
Сакура Харуно- Чунин
- Брой мнения : 49
Join date : 26.07.2009
- Post n°6
Re: Маковата поляна
-Как е?-каза Сакура като прибра книгата си
Юкимару- Чунин
- Брой мнения : 47
Join date : 26.07.2009
Age : 30
Местожителство : ~Димитровград~
- Post n°7
Re: Маковата поляна
Юки каза:
-Ем биа убикалям и скучая прти теб нещо ново?хД
-Ем биа убикалям и скучая прти теб нещо ново?хД
Сакура Харуно- Чунин
- Брой мнения : 49
Join date : 26.07.2009
- Post n°8
Re: Маковата поляна
-Миииии....не до сега четях една книга! каза Сакура
Юкимару- Чунин
- Брой мнения : 47
Join date : 26.07.2009
Age : 30
Местожителство : ~Димитровград~
- Post n°9
Re: Маковата поляна
Юки и се уплези и чезна.
Сакура Харуно- Чунин
- Брой мнения : 49
Join date : 26.07.2009
- Post n°10
Re: Маковата поляна
Сакура се усмихна и пак си отиде на старото място като започна да се разхожда
Сакура Харуно- Чунин
- Брой мнения : 49
Join date : 26.07.2009
- Post n°11
Re: Маковата поляна
Сакура седна и извади същата книга и започна отново да чете
Сакура Харуно- Чунин
- Брой мнения : 49
Join date : 26.07.2009
- Post n°12
Re: Маковата поляна
Сакура спря да чете и се загледа в залеза
Сакура Харуно- Чунин
- Брой мнения : 49
Join date : 26.07.2009
- Post n°13
Re: Маковата поляна
Сакура отново отвори книгата и започна да чете
|
|